1. Numer karty/rok |
1/2021 |
2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
3. Temat dokumentu |
inne |
4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi gminnej nr 291238 wraz z pełną infrastrukturą w. Mirosław gm. Słupno |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
wniosek dot. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi gminnej nr 291238 wraz z pełną infrastrukturą w. Mirosław gm. Słupno |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1419122 |
7. Znak sprawy |
WOŚ.6220.3.2021 |
8. Dokument wytworzył |
Wójt Gminy Słupno |
9. Data dokumentu |
2021-02-08 |
10. Dokument zatwierdził |
|
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
|
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Gminy w Słupnie Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej pok. 4 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
|
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2021-02-10 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
18. Uwagi |
|