Sesja II z dnia 27 maja 2024 r.

  1. Uchwała Nr 5/II/24 w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej zobacz
  2. Uchwała Nr 6/II/24 w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Słupno. zobacz
  3. Uchwała Nr 7/II/24 w sprawie powołania Komisji Budżetu, Oświaty i Polityki Społecznej oraz ustalenia jej składu osobowego zobacz
  4. Uchwała Nr 8/II/24 w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej oraz ustalenia jej składu osobowego zobacz
  5. Uchwała Nr 9/II/24 w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej zobacz
  6. Uchwała Nr 10/II/24 w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz ustalenia jej składu osobowego zobacz
  7. Uchwała Nr 11/II/24 w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji zobacz
  8. Uchwała Nr 12/II/24 zmieniającą uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Słupno na lata 2024-2029. zobacz
  9. Uchwała Nr 13/II/24 zmieniającą uchwałę Budżetową Gminy Słupno na 2024 rok. zobacz
  10. Uchwała Nr 14/II/24 w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla nauczycieli zobacz
  11. Uchwała Nr 15/II/24 w sprawie przyjęcia regulaminów korzystania z placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz boisk sportowych stanowiących własność Gminy Słupno zobacz
  12. Uchwała Nr 16/II/24 w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie części gruntu z działki ewidencyjnej o numerze 406/1 położonej w obrębie ewidencyjnym Słupno, gmina Słupno zobacz
  13. Uchwała Nr 17/II/24 w sprawie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zobacz
  14. Uchwała Nr 18/II/24 w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Słupno zobacz
  15. Uchwała Nr 19/II/24 w sprawie przyjęcia Lokalnego Planu Rozwoju Usług Społecznych i Deinstytucjonalizacji na lata 2024 – 2028 zobacz
  16. Uchwała Nr 20/II/24 w sprawie powierzenia reprezentowania Gminy Słupno w Zgromadzeniu Związku Gmin Regionu Płockiego zobacz

 

 

Zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848), Urząd Gminy w Słupnie jako jednostka samorządu terytorialnego, zobowiązana jest po 23 września 2020 r. do dostosowywania nagrań z sesji rady gminy do osób z niepełnosprawnością.

Zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z 26.10.2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 327, str. 1), gmina nagranie z sesji powinna dostosować do wymogów ustawy w ciągu 14 dni.

Zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy nie stosuje się multimediów nadawanych na żywo oraz multimediów opublikowanych przed 21.09.2020 r. Tym samym, brak jest konieczności zapewnienia dostępności cyfrowej nadawanym na żywo transmisjom obrad rady gminy.

 

Zapis transmisji online z  II  posiedzenia Rady Gminy Słupno zobacz

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Ulicki Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-05-28 14:45:40
  • Informacja zaktualizowana przez: Emilia Adamkowska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-06-04 08:46:31
  • Liczba odsłon: 376
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4286748]

przewiń do góry