ROK 2023
Zarządzenie Nr 102/2024 Wójta Gminy Słupno w sprawie przedstawienia raportu o stanie Gminy Słupno za 2023 r. zobacz
Projekt uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Słupno zobacz
Raport o stanie Gminy Słupno za rok 2023 zobacz
 

Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem  o stanie gminy za 2023 rok
__________________________________________________________

  1. Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy raport o stanie gminy.
    Sesja, na której będzie przedstawiony raport o stanie gminy za 2023 rok odbędzie się 24 czerwca 2024 r.
  2. Rada rozpatruje raport podczas Sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Wójtowi.
    Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę.
  3. W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy mogą zabierać głos.
    Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Gminy Słupno pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób (w gminie do 20.000 mieszkańców).

Zgłoszenie mieszkańców do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została Sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. 
Dzień ten przypada na 21 czerwca 2024 r.

Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Zgłoszenia przyjmowane będą w Biurze Obsługi Rady i Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Słupnie, I piętro, pokój nr 19b (ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno) w godzinach pracy Urzędu Gminy.

W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających poparcia.

Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 21 czerwca 2024 roku nie będą rozpatrywane. Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem.

 
ROK 2022
Zarządzenie Nr 94/2023 Wójta Gminy Słupno w sprawie przedstawienia raportu o stanie Gminy Słupno za 2022 rok zobacz
Projekt uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Słupno zobacz
Raport o stanie Gminy Słupno za rok 2022 zobacz
 

Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem  o stanie gminy za 2022 rok
___________________________________________________________________________________________

  1. Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy raport o stanie gminy.
    Sesja, na której będzie przedstawiony raport o stanie gminy za 2022 rok odbędzie się 6 czerwca 2023 r.
  2. Rada rozpatruje raport podczas Sesji, na której podejmowana jest uchwała rady Gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Wójtowi.
    Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę.
  3. W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy mogą zabierać głos.
    Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącej Rady Gminy Słupno pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób (w gminie do 20.000 mieszkańców).

Zgłoszenie mieszkańców do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została Sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Dzień ten przypada na 5 czerwca 2023 r.

Zgłoszenia przyjmowane będą w Biurze Obsługi Rady i Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Słupnie, I piętro, pokój nr 19b (ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno) w godzinach pracy Urzędu Gminy.

W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających poparcia.

Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 5 czerwca 2023 roku nie będą rozpatrywane. Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem.

ROK 2021
Projekt uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Słupno zobacz
Raport o stanie Gminy Słupno za rok 2021 zobacz
 

Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem  o stanie gminy za 2021 rok
_________________________________________________________________________________________________

  1. Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy raport o stanie gminy.
    Sesja, na której będzie przedstawiony raport o stanie gminy za 2021 rok odbędzie się 23 czerwca 2022 r.
  2. Rada rozpatruje raport podczas Sesji, na której podejmowana jest uchwała rady Gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Wójtowi.
    Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę.
  3. W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy mogą zabierać głos.
    Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącej Rady Gminy Słupno pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób (w gminie do 20.000 mieszkańców).

Zgłoszenie mieszkańców do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została Sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Dzień ten przypada na 22 czerwca 2022 r.

Zgłoszenia przyjmowane będą w Biurze Obsługi Rady i Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Słupnie, I piętro, pokój nr 19b (ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno) w godzinach pracy Urzędu Gminy.

W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających poparcia.

Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 22 czerwca 2022 roku nie będą rozpatrywane. Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem.

 
ROK 2020
Projekt uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Słupno zobacz
Raport o stanie Gminy Słupno za rok 2020 zobacz

Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.) Wójt Gminy Słupno przedstawia Radzie Gminy Słupno raport o stanie Gminy Słupno za rok 2020. Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim. W debacie nad raportem mogą zabierać głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć Przewodniczącej Rady Gminy Słupno pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącą Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby. Sesja, na której odbędzie się debata nad raportem o stanie Gminy Słupno, planowana jest na 17 czerwca 2021 roku. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 16 czerwca 2021 roku do godziny 16.00 w Biurze Obsługi Rady i Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Słupnie (ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno, pok. 19b).

 
ROK 2019
Raport o stanie Gminy Słupno za rok 2019 wraz  z projektem uchwały o wotum zaufania dla Wójta Gminy Słupno zobacz
Projekt uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Słupno zobacz
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) Wójt Gminy Słupno przedstawia Radzie Gminy Słupno raport o stanie Gminy Słupno za rok 2019. Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim.
W debacie nad raportem mogą zabierać głos radni oraz mieszkańcy gminy.   Czytaj więcej...
 
 
ROK 2018
 
Projekt uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Słupno zobacz
 
Raport o stanie Gminy Słupno za rok 2018 zobacz
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Ulicki Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-05-31 13:52:15
  • Informacja zaktualizowana przez: Emilia Adamkowska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-05-29 16:14:14
  • Liczba odsłon: 3553
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4286510]

przewiń do góry