Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy za 2023 rok
__________________________________________________________
- Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy raport o stanie gminy.
Sesja, na której będzie przedstawiony raport o stanie gminy za 2023 rok odbędzie się 24 czerwca 2024 r. - Rada rozpatruje raport podczas Sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Wójtowi.
Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. - W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy mogą zabierać głos.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Gminy Słupno pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób (w gminie do 20.000 mieszkańców).
Zgłoszenie mieszkańców do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została Sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy.
Dzień ten przypada na 21 czerwca 2024 r.
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
Zgłoszenia przyjmowane będą w Biurze Obsługi Rady i Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Słupnie, I piętro, pokój nr 19b (ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno) w godzinach pracy Urzędu Gminy.
W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających poparcia.
Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 21 czerwca 2024 roku nie będą rozpatrywane. Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem.
Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy za 2022 rok
___________________________________________________________________________________________
- Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy raport o stanie gminy.
Sesja, na której będzie przedstawiony raport o stanie gminy za 2022 rok odbędzie się 6 czerwca 2023 r. - Rada rozpatruje raport podczas Sesji, na której podejmowana jest uchwała rady Gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Wójtowi.
Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. - W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy mogą zabierać głos.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącej Rady Gminy Słupno pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób (w gminie do 20.000 mieszkańców).
Zgłoszenie mieszkańców do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została Sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Dzień ten przypada na 5 czerwca 2023 r.
Zgłoszenia przyjmowane będą w Biurze Obsługi Rady i Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Słupnie, I piętro, pokój nr 19b (ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno) w godzinach pracy Urzędu Gminy.
W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających poparcia.
Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 5 czerwca 2023 roku nie będą rozpatrywane. Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem.
Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy za 2021 rok
_________________________________________________________________________________________________
- Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy raport o stanie gminy.
Sesja, na której będzie przedstawiony raport o stanie gminy za 2021 rok odbędzie się 23 czerwca 2022 r. - Rada rozpatruje raport podczas Sesji, na której podejmowana jest uchwała rady Gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Wójtowi.
Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. - W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy mogą zabierać głos.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącej Rady Gminy Słupno pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób (w gminie do 20.000 mieszkańców).
Zgłoszenie mieszkańców do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została Sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Dzień ten przypada na 22 czerwca 2022 r.
Zgłoszenia przyjmowane będą w Biurze Obsługi Rady i Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Słupnie, I piętro, pokój nr 19b (ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno) w godzinach pracy Urzędu Gminy.
W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających poparcia.
Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 22 czerwca 2022 roku nie będą rozpatrywane. Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem.
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.) Wójt Gminy Słupno przedstawia Radzie Gminy Słupno raport o stanie Gminy Słupno za rok 2020. Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim. W debacie nad raportem mogą zabierać głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć Przewodniczącej Rady Gminy Słupno pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącą Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby. Sesja, na której odbędzie się debata nad raportem o stanie Gminy Słupno, planowana jest na 17 czerwca 2021 roku. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 16 czerwca 2021 roku do godziny 16.00 w Biurze Obsługi Rady i Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Słupnie (ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno, pok. 19b).
W debacie nad raportem mogą zabierać głos radni oraz mieszkańcy gminy. Czytaj więcej...
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Ulicki Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2019-05-31 13:52:15
- Informacja zaktualizowana przez: Emilia Adamkowska
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-05-29 16:14:14
- Liczba odsłon: 3553
- Historia dokumentu: